Az LMBTQP-lobbi teljesen behálózta a gyermektartalom készítőket. A Disney-nél már régóta nem divat a hagyományos családmodell támogatása, így idén a Pride-hónapra még jobban rákapcsolnak - írja a Szentkoronaradio.com.
Összesen egy 29 tételt tartalmazó választékkal állt elő a cégóriás. Anthony Armenia, a Disney kommunikációs menedzsere az Out magazinnak nyilatkozva kiemelte, hogy a bevétel egy részét világszerte olyan szervezeteknek adományozza majd, amelyek LMBTQP propagandát folytatnak.
A ruhadarabokon idén nemcsak “sima” homoszexuális szimbólumok, hanem transzszexuális, és egyéb elfajzott irányzatok jelképei is megjelennek.
A multinacionális cégek súlyos veszélyeket hordoznak magukban, mivel jelentős vásárlóerővel rendelkeznek, így több millió ember ideológiai formálására képesek. Ennek égisze alatt tevékenykedik most a Disney is.
Néhány kép a kollekcióból: