2024. április 24. - György
EUR : 394.26
USD : 369.47
Időjárás ikon

A momentumos hülye gyerekek elkezdték leragasztgatni az új plakátokat

„Propaganda helyett a lényegről beszéljünk!” – írta Facebook-bejegyzésében a hazaáruló Momentum, bemutatva saját plakátjait, amelyekkel a kormány emojikra egyszerűsített plakátkampányát egészítette ki.

„A Fidesz a saját zsebébe szervezi ki a nemzeti vagyont!”
„30 ezer embert vesztettünk el a járványban!”
„Másfél évet kell várni egy csípőpotézisre!”
„A kormány 450 milliárd forint hitelt venne fel a kínai kommunista egyetemre!”
„Közel 500 forint egy liter benzin!”


Ezekkel a mondatokkal toldotta meg a Momentum a kormány plakátkampányát, amelyben a kormány olyan gondolatokkal hívja fel az emberek figyelmét a nemzeti konzultáció kitöltésének fontosságára, hogy:

„Emelné a minimálbért?”
„Félti gyermekét a szexuális propagandától?”
„Dühíti önt Brüsszel?”
„Soros György újra támadásba lendül?”

A Momentum szerint a kormány a sorosozós-migránsozós-homoszexuálisozós kampányának célja csupán annyi, hogy elterelje az emberek figyelmét a valódi problémákról: az egészségügy helyzetéről, az inflációról, a nemzeti vagyon Fidesz-közeli alapítványokba való átmentéséről, a kínai állam által adott hitelekről.

Az oldalunk sütiket használ. Adatvédelmi tájékoztató