2024. április 23. - Béla
EUR : 394.83
USD : 370.49
Időjárás ikon10°

Makizaj egy hét alatt közel húszmillió forintot kampányolt el a Facebookon

Az ellenzéki miniszterelnök-jelölt Facebookon már több mint 90 millió forintot költött el, ezzel hamarosan beérheti Dobrevet és Kamu Gerit is.

19 255 779 forintot költött el Márki-Zay Péter Facebookon február 10-e és 16-a között arra, hogy reklámozza posztjait – áll a platform hirdetéskezelőjének adataiban. Márki-Zay a hirdetéstár adatai szerint jelentősen belehúzott a Facebookos reklámozásba: összesen már 90 914 053 forintot költött el.

Az ellenzéki miniszterelnök-jelölt hamarosan beérheti az eddig a közösségi oldalon legtöbbet költő Karácsony Gergelyt, aki még miniszterelnök-jelöltsége idején 145 020 900 forintot költött el Facebookon posztjai kiemelésére. Karácsony egyébként az utóbbi napokban is előszeretettel reklámozza posztjait, azonban nagyságrendileg kisebb összeggel, mint Márki-Zay: február 10-e és 16-a között csupán 55 440 forintot költött el a közösségi oldalon.

Az ellenzéki politikusok közül a Facebookon legtöbbet költők dobogójának második helyén még mindig Dobrev Klára áll összesen elköltött 100 066 236 forintjával. Február tizedike óta az ő oldalán 359 847 forintot váltottak hirdetésekre.

Karácsonyhoz hasonló nagyságrendben költ Jakab Péter is: egy hét alatt nála 84 653 forintért vásároltak hirdetéseket (igaz, összesen már ő is több mint 17 millió forintot költött kampányra Facebookon).

Teljes kampányüzemmódba kapcsolt a Márki-Zay mögött álló Mindenki Magyarországa Mozgalom Facebook-oldala is: ott az elmúlt egy hétben 588 285 forint ment reklámokra, összesen pedig már 9 284 182 forintból vásároltak hirdetéseket az oldal üzemeltetői.


Az oldalunk sütiket használ. Adatvédelmi tájékoztató