Eljárást indított a Wizz Airrel szemben a Gazdasági Versenyhivatal, mert azt valószínűsíti, hogy a fapados légitársaság fontos információkat hallgatott el az utasok elől.
A GVH közleménye szerint a hivatal észlelte, hogy a Wizz Air 2022. december és 2023. május között a honlapján elhallgatta azt, hogy a retúrjeggyel rendelkező, és visszafelé utazó utasok az ingyenes online utasfelvételt a telefonjuk böngészőjéből megnyitva, a honlap mobilnézetének sajátosságai miatt nem tudják elvégezni, ezért az érintett fogyasztóknak később 40 euró reptéri utasfelvételi díjat kellett fizetniük.
A közleményben azt írja a GVH, hogy korábban vizsgálta már azt, hogy a légitársaságok használnak-e úgynevezett sötét mintázatokat a jegyeladási és reklámgyakorlatuk során, most pedig ismét felhívta a figyelmüket arra, hogy a jegyeladással kapcsolatos információikat mindig átláthatóan tegyék közzé.